Klachtenregeling

Complimenten, klachten en verbetersuggesties

Bij Horizon zetten we ons elke dag in voor liefdevolle, betrokken en deskundige zorg. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Misschien is er iets misgegaan of heeft u zich niet gehoord gevoeld. Of misschien was u wel tevreden, maar weet u een manier om het nog beter te doen.

Wilt u ons dat dan laten weten? Dat kan via een medewerker van het zorgteam of een leidinggevende. U kunt ze persoonlijk aanspreken, maar als dat niet lukt kunt u ook een kaartje schrijven. U vindt deze kaartjes bij de brievenbus in de hal.

We vinden het fijn als u ons laat weten wat er niet goed gaat, maar ook als u ons vertelt wat u juist wel goed vindt gaan. Dat geeft ons energie en zo weten we wat we kunnen herhalen. Ook voor het geven van complimenten, kunt u een kaartje gebruiken.

Uiteraard kunt u ons ook mailen om uw compliment, klacht of verbetersuggestie te melden. U kunt dit doen via een e-mail naar kwaliteit@horizonzorgcentrum.nl eventueel m.b.v. het kaartje als bijlage.

Hier vindt u de volledige regeling Complimenten-Klachten-Verbetersuggesties

Klacht m.b.t. de Wet Zorg en Dwang

Heeft u een klacht die betrekking heeft op onvrijwillige zorg, neemt u dan contact op met een medewerker van het zorgteam, de leidinggevende of met de cliëntvertrouwenspersoon (WZD) van Stemgever.

Meer informatie over stemgever vindt u hier Stemgever, de organisatie van cliëntvertrouwenspersonen onvrijwillige zorg

Scroll naar boven